با انواع سرویسهای ابری و ارایهدهندگان آن در ایران آشنا شوید

فهرست مطالب

استارت آپ ایرانی به گفته تورکش، یک نفر مدعی ساخت قطعهای میشد، اما توانایی لازم برای ساخت آن را نداشت. در یک شرکت دانشبنیان که در زمینه ساخت قطعات فعالیت میکرد، اشتغال داشتم و مسئولیت طراحی و برونسپاری قطعات را برعهده داشتم. «پادیوت» محصول تلاش متخصصان ایرانی در شرکت فناپ زیرساخت، پلتفرمی تمام بومی که از دید کمی و کیفی با دیگر پلتفرمهای اینترنت اشیا در سطح دنیا برابری میکند. تضاد فکری میان اعضای تیم سبب بروز مشکلاتی میشود که مدیریت و کنترل شرایط را سخت میکند. با جدی شدن اهمیت ورود و استفاده از فناوری های برتر در شرکت های صنعتی، شرکت هایی که در اظهارنامه سال مالی گذشته خود، دارای درآمد عملیاتی باشند، و همچنین در حوزه های فناوری برتر فعالیت داشته باشند، با داشتن یکی از شرایط زیر می توانند به عنوان شرکت دانش بنیان نوپا نوع دو تایید شوند. بهعنوان مثال، کاربر میتواند طرح خدمات فضای ذخیرهسازی خود را ارتقا داده و از یک برنامه دیگر با شرایط و حجم متفاوت استفاده کند. ابر آروان میتواند پخش زنده ویدیو را در نقاط مختلف ایران و جهان بازنشر و توزیع کند و برای کاربران بیشماری در دسترس قرار دهد. ​​​​&;.

استارت آپ بومی این کار کمک میکند تا مشتری اعتماد بیشتری به فروشگاه شما داشته باشد و خرید لذتبخشتری را تجربه کند. بخشی از این فروشندگان بهواسطه نهادهای همکار و بخشی دیگر بهصورت مستقل متقاضی فروش در دسته بومی محلی شدهاند. برای اثبات این قضیه کافی است بهصورت رندوم یک ویدیو با حجم بالا را دانلود کنید تا متوجه آن بشوید. تأیید هویت در این سایت نسبت به رقبا، کمی سختگیرانه است؛ برای تأیید احراز هویت در این صرافی باید خط تلفن ثابتی معرفی کنید تا با هماهنگی قبلی با شما تماس بگیرند. طبیعی است که تنها آن دسته از سایت های کلیکی، پلتفرمها، پیجهای صفحات اجتماعی و اپلیکیشن های تبلیغاتی که ترافیک و قدرت دامنه نسبتا بالایی داشته باشند، میتوانند تبلیغات دیگران را منتشر کنند. به این ترتیب، وظیفه تامین و نگهداری از تمامی زیرساختهای سختافزاری و نرمافزاری مورد نیاز برای انجام این کار، برعهده شرکتهای ارائهدهنده خدمات فضای ابری گذاشته میشود تا نیاز نباشد افراد، خود این مقدمات را فراهم نمایش کنند. اگر چنین فضایی مهیا نباشد، شرکتها فرصت معرفی خود را از دست میدهند و برای معرفی فعالیتهای خود باید هزینه زیادی پرداخت کنند.

پلتفرم های ایرانی

وی تأکید کرد: اساتید دانشگاهها به طور معمول پروژهها را به صورت انفرادی تعریف میکنند، اگر شرایطی فراهم شود تا پروژه به صورت تیمی یا حتی درگیر شدن تمام دانشجویان یک کلاس باشد، نتیجهای مثبت خواهد داشت. این عضو تیم بسازیم در اینباره توضیح دادند: تمامی اجارهبهای سوله کارگاهی به صورت شخصی پرداخت میشود؛ اما یک میز در شتابدهنده شریف داریم که برای برگزاری جلسات کاربرد دارد. علیرضا اشکان با تحصیلات در رشته برق و سپس MBA دانشگاه شریف تجربه کار در سمت مدیرعاملی استارتاپ آلونک را دارد. این زبان برنامه نویسی در سال 1368 شمسی (۱۹۸۹ میلادی) معرفی شده است و هنوز هم در جامعه توسعه و برنامه نویسی جایگاه خوبی دارد. تورکش در این خصوص گفت: تمامی شرکتهای استارتآپی به سختی خود را معرفی میکنند. بستر فضای مجازی، یکی از ارزانترین راههای دیجیتال مارکتینگ است که فرصت معرفی کردن را در اختیار شرکتها قرار در میدهد. ۳۵ تا ۴۰ درصد از تولید ناخالص ملی در بعضی از کشورها را این بخش تشکیل میدهد؛ آمارها در کشور ما هم نشان میدهد که این بخش حدود ۷ درصد تولید ناخالص ملی را تشکیل میدهد.

شرکتها در این مرحله به دلیل عدم اعتماد به استارتآپها با مشکل روبرو هستند. پوریا تورکش، فعال استارتآپی و مؤسس «بسازیم»، از استارتآپهای ساکن در شتابدهندهِ پارک علم و فناوری دانشگاه صنعتی شریف، درباره چرایی ورود و زمینه شکلگیری فعالیت خود گفت: علاقمندی به کارآفرینی باعث شد تا استارتآپ خود را تأسیس چگونه از فایل های سازمان با پلتفرم ابری مدیریت فایل های سازمانی آبان محافظت کنیم؟ کنم. این فعال استارتآپی توضیح داد: برای جذب قطعهساز نیاز بود تا با افراد زیادی صحبت کنم تا زمینه فعالیت با آنها فراهم شود. این فعال استارتآپی گفت: معتقدم، «ساخت تیم» را باید بزرگترین مشکل دانست. این سایت ساز هم یکی دیگر از سایت ساز ها می باشد قبل از استفاده از این سایت ساز باید به خاطر داشته باشید که امکانات این سایت ساز محدود می باشد، که همین موضوع کمی بر روی این سایت ساز تاثیر منفی می گذارد. علاوه بر آنچه گفته شد، نکته دیگری توجه مخاطبین را در این سایت به خود جلب میکند. با توجه به فیلتر بودن اکثر این سایتها در ایران، عملا به اشتراکگذاری ویدیو به صورت مستقیم در بیگ بلو باتن امکانپذیر نیست.