معرفی برترین سایتهای ایرانی و خارجی اشتراک فیلم و سریال

حل مشکل اعتماد استارتاپهای بزرگ (حفظ حریم خصوصی دادهها) به پلتفرمهای بومی نیز چالش دیگری بود که ادتریس با متن باز کردن پلتفرم خود سعی در برطرف کردن آن داشت. ادتریس با متن باز کردن پلتفرم خود این امکان را به اپلیکیشنها میدهد که سطح دسترسی به دادهها را مشخص کنند. این روز ها برای تبلیغات فعالیت و کسب و کار خود باید در حوزه اینترنت اقداماتی انجام داد. تمام این سوالات به وسیلهی یک طرح کسب و کار مناسب پاسخ داده میشوند. هما در پی راهی برای نجات پدرش، مجبور میشود یک سری تصمیمها بگیرد، که زندگی او و اطرافیان را دستخوش تغییر میکند. وی با بیان اینکه اکنون قانون مشخصی در رابطه با نحوه مدیریت محتوا در پلتفرمهای داخلی وجود ندارد، میگوید: «با اینحال منطقا معتقدیم که حتی در نبود قانون نیز پلتفرم نباید در برخورد با محتوای درج شده توسط کاربر دخالت کند؛ زیرا پلتفرم صرفا نقش تسهیلکننده و بسترساز یک ارتباط را بر عهده دارد و در هیچ کدام از دو نقش قانونگذار و مجری قانون نمیتواند عمل کند.» الماسیزند با بیان اینکه نبود قانون مشخص برای تعریف نحوه برخورد با محتوا در پلتفرمهای داخلی باعث شده تا هر پلتفرم به نوعی چارچوبی برای مدیریت محتوای کاربران تعریف کند، میافزاید: چنین مدلی راه را برای برخوردهای سلیقهای باز میکند و زمینهساز شکلگیری رفتارهای افراطی خواهد شد. ​​​​.

پلتفرم های ایرانی

استارت آپ ایرانی تمجید وی از کیفیت این تماسها و تاکید بر توانمندی آنها بر پاسخ به نیاز کاربران ایرانی، گلایههای مدیران برخی دیگر از پلتفرمهای داخلی ابری را برانگیخت. در آیین نامه مذکور حمایت و امتیازهای گوناگونی برای کسب و کارها و سکوهای ایرانی در نظر گرفته شده است به طور مثال در بخش خدمات متنوع پرداخت، کاربرانی که در پلتفرمهای داخلی فعالیت کنند، از مزایایی چون امکان راهاندازی حساب امانی، خرید اعتباری از سکوهای مشمول، پرداخت مستقیم، راه اندازی کیف پول، فراهم کردن درگاه پرداخت برای سکوهای مشمول توسط بانک مرکزی و امکان استفاده از رمز ریال درصورت راه اندازی استفاده کنند. دبیر ستاد فناوریهای نرم و توسعه صنایع خلاق معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در حاشیه این بازدید به نوآوری و ایدهای مبتکرانه در حوزه فیلمسازی و سینما توسط شرکت خلاق الهام فیلم اشاره کرد و گفت: با توجه به نو بودن این ایده مه ضمن خلق ارزش افزوده بالا منجر به کسب یک تکنولوژی برای کشور وسینمای ایران شده که ضمن انجام با کیفیت و سرعت بالای تولید فیلم در سینما و تلویزیون ایران منجر به کاهش هزینههای تولید فیلم برای یک تهیه کننده میشود.

کرمی با حضور در فضای کاری این مجموعه فیلمسازی، ضمن آشنایی با این پلتفرم با طراح و ابداع کننده این پلتفرم و عوامل کار به گفتگو نشست. شیوهی عملکرد فضای ابری بسته به نوع فضای ذخیرهسازی مورداستفاده، متفاوت است. هزینه و پرداخت هزینه در این موقعیت بر اساس عملکرد تبلیغ دهنده بوده و به تبلیغ دهندهها کمک میکند تا قدرت لازم برای بهبود کمپینها و سودآوری سرمایهای که برای تبلیغ هزینه میکنند را به دست آورند. با رفتن پلتفرمهای اتریبیوشن مانند ادجاست از بازار ایران فقدان پلتفرمی کامل برای ایفای نقش واسط میان کسبوکار(تبلیغ دهنده) و ناشران(تبلیغ و پذیرنده) حس میشد. چون مخاطب نمیتوانست همزمان با فراگیری یک موضوع، نظر یا سوال خود را با آموزش دهنده به اشتراک بگذارد. خلاصه مسابقه: این اثر موجود در جدول پخش سریال های نمایش خانگی 1402 فیلیمو در واقع یک مسابقه به سبک رئالیتی شو است که حامد آهنگی با دعوت از شرکتکنندگان دست به انجام کارهای هیجانانگیز و جذاب میزند. ​!

پلتفرم های داخلی

برای صحتسنجی ادعای ۳۵ میلیون کاربر ماهانه فعال در این پلتفرم، دادههای خاصی مانند مبنای تعریف کاربر فعال در هر سرویس نیاز است؛ مثلا ممکن است اگر کاربری در یک سال، تنها یکبار اقدام به خرید شارژ کرده باشد، در زمره کاربران فعال در نظر گرفته شود و چون فعلا جزئیاتی از مدل سنجش به کار گرفته شده توسط مدیران روبیکا در دست نیست، نمیتوان آن را لزوما رد یا تایید کرد. کما اینکه اقدام ایتا در حذف کانال مهدی نصیری، از فعالان سیاسی اصولگرا نیز انتقادات زیادی را برانگیخت و این سوال را مطرح کرد که حقیقتا انتشار چه محتوایی در پیامرسانهای بومی مجاز ESB چیست و چه تفاوتی با API Manager دارد؟ و ممکن است؟ پس از تحریم ایران و رفتن پلتفرمهایی مانند ادجاست از کشور نیاز به پلتفرم اتریبیوشن بومی احساس میشد. حضور در این بازار به منظور داشتن نقشی که این تبلیغات را ارزیابی کرده و اتریبیوشن را انجام دهد مدتی است که در ایران پررنگ شده. از جمله مشکلات دیگر موجود در بازار که قبل از خروج ادجاست از بازار هم وجود داشت، قیمت بالای استفاده از خدمات آن بود.