تولدت مبارک، والت دیزنی! 5 حقیقت استثنایی در مورد مرد پشت میکی موس


5 دسامبر 2021 صد و بیستمین سالگرد تولد نماد آمریکایی والت دیزنی است.

همانطور که او گفت: “انجام غیرممکن ها سرگرم کننده است” و باید بداند. او که یک انیماتور، بازیگر صدا، تهیه کننده فیلم و کارآفرین بود، زندگی خود را صرف کارهایی کرد که دیگران ممکن بود آن را غیرممکن بدانند.

شما قبلاً چندین بار می‌دانید که والت دیزنی استثنایی را به نمایش گذاشته است: ایجاد میکی ماوس، تأسیس شرکت تولید فیلم او، رویای دیزنی لند. اما به افتخار تولد او، در اینجا پنج روش کمتر شناخته شده دیزنی وجود دارد که نشان داد استثنایی است.

او دعوت خود را در سنین جوانی یافت

دیزنی بلافاصله پس از نقل مکان به مزرعه در سن پنج سالگی شروع به طراحی کرد. همسایه او “داک” شروود اولین کسی بود که به او برای نقاشی اسب داک روپرت پرداخت.

او برای خدمت خیلی جوان بود، اما هنوز هم انجام می داد

دیزنی 16 ساله در طول جنگ جهانی اول تلاش کرد در نیروی دریایی و نیروهای مسلح کانادا ثبت نام کند، اما به دلیل جوان بودن او رد شد. او با یکی از دوستانش نقشه ای برای تغییر سال تولدشان برای برآورده کردن شرایط سنی نیروی آمبولانس صلیب سرخ طراحی کرد و حتی از مادرش خواست تا آن را امضا کند.

او در بیش از 100 شورت به میکی رای داد

والت دیزنی نه تنها با میکی موس محبوب سروکار داشت، بلکه او را با آن صداهای کمیک موس در روان مردم جاودانه کرد. او در بیش از 100 فیلم کوتاه بازی کرد، از جمله یکی «اسب بگیر» که قبل از «فروزنیا» در سال 2013 اکران شد.

او آنقدر اسکار داشت که اتاق را پر کند

والت دیزنی انواع و اقسام جوایز اسکار را دارد که مهم ترین آنها بیشتر جوایز برنده شده توسط یک فرد و بیشتر اسکارهای یک سال است. اگر تعجب می کنید که او همه آنها را کجا گذاشته است، بسیاری از آنها اکنون در موزه خانواده والت دیزنی هستند.

او یک مدل قطار در حال کار برای حیاط خلوت خود ایجاد کرد

دیزنی نه تنها سخت کار کرد، بلکه سخت بازی کرد. قبل از راه‌آهن دیزنی‌لند، راه‌آهن کارولوود-اقیانوس آرام بود، یک قطار مدل با موتور ۱/۸ که دیزنی در ساخت آن در حیاط خلوت خود کمک کرد. طبق گفته انجمن کارولوود، مسیر قطار مینیاتوری خوش منظره «یکی از پیچیده‌ترین مسیرهای مینیاتوری مینیاتوری است که تا کنون ساخته شده است».

شرکت والت دیزنی شرکت مادر این موقعیت است.

حق چاپ © 2021 KGO-TV. تمامی حقوق محفوظ است.