“جانشینی” نمایش سگ “Chiantishire” را با روی خوش تربیت در نقش اصلی ارائه می دهد.


در روز شکرگزاری، بیش از 12 میلیون نفر در نمایشگاه ملی سگ 2021 شرکت کردند تا شاهد یک گوزن اسکاتلندی به نام کلر باشند که با بردن بهترین نمایش و تبدیل شدن به اولین قهرمان دوره ای در تاریخ مسابقات، تاریخ ساز شد. تماشاگران بیشتری نسبت به اسکار امسال وجود دارد. بالاترین پخش زنده در سال 2021، 9.23 میلیون بیننده را به خود اختصاص داد، یعنی بیش از نیمی از بینندگانی که مدار 2020 را تماشا کردند.

اگر تعجب می کنید که چگونه با “جانشین” مرتبط است، شاید اهمیت گفتگوی پرتنشی که شیو (سارا اسنوک) با مادرش کارولین (هریت والتر) در میان گذاشت، از شما فراری نبود. قلب آنها در مرکز “Chiantishire”، قسمت ماقبل آخر 3، نوشته جسی آرمسترانگ قرار دارد. زمان زیادی نمی برد.

اما این به یکی از بسیاری از سؤالات مداوم در مورد ماهیت و هدف ظلم لوگان روی (برایان کاکس) به فرزندانش پاسخ می دهد و اینکه چگونه این سادیسم در عدم تمایل او به نام بردن جانشین نهایی خود نقش دارد.

مرتبط با: «جانشینی»، ترامپ، و پایان افسانه شایستگی آمریکا

کارولین یک مادر غایب است، یک روح زنده که به راحتی ظاهر می شود. این اساساً دلیلی بر این است که شیو، کندال (جرمی استرانگ) و رومن (کیران کالکین) در “سلول میزبان” کاشته نشده اند، برای استفاده از اصطلاح Shiv برای شوهرش تام (متیو مک فادین).

قسمت 8 رویز را دعوت می کند تا مدت طولانی را در توسکانی و دنیای کارولین سپری کند، زیرا او آماده ازدواج با مردی است که احتمالاً ثروت او را تخلیه می کند. اما زمانی که او و تنها دخترش برای مدتی به تنهایی در طول یک سفر دوشیزه وارد خانه می شوند، کارولین به اصل موضوع می پردازد.

او می‌گوید: «حقیقت این است که احتمالاً هرگز نباید بچه‌دار می‌شدم» و می‌افزاید: «باید سگ می‌داشتم.

“شما میتوانست شیو به او گفت: “من سگ دارم.”

کارولین پاسخ می دهد: “نه، نه با پدرت.” او هرگز چیزی را که دوست داشت ندید و نمی خواست آن را لگد بزند، فقط برای اینکه ببیند آیا به هر حال برمی گردد یا خیر.

در مورد لوگان واضح است، به خصوص در شادی معکوسی که او از توقف کندال می گیرد. بزرگ‌ترین او و کارولین تنها کسانی هستند که زیر ابر اعتیادشان به مواد مخدر، ذکاوت تجاری واقعی را نشان دادند. عبارت “توله سگ لگد شده” با آنها به ذهن می رسد، اما همه بچه های لوگان برای او نوعی طراح سگ هستند.

شیو اگر نه یک ستتر مو قرمز، غرغر می کند، مشتاق نشان دادن ارزش خود است و به راحتی فریب می خورد تا دنبال توپ نامرئی که لوگان وانمود می کند پرتاب می کند بدود؟ بیایید رومن را به عنوان پکینیز ببینیم – تیپی که در مسابقه امسال وست مینستر بهترین جایزه را در نمایشگاه دریافت کرد – تبدیل به یک پسر کوچک شد که خود را وزنی برای پرتاب کردن می داند و عادت نفرت انگیزی دارد که روی پای مدیرش گری، مدفوع کند. جی. اسمیت -کامرون).

در مورد کانر (آلن راک). . . چه کسی می داند که او چه نوع احمق پستی است؟

اما شهود کارولین در مورد دید لوگان از جهان و موجودات آن اثر دیگری را به کلید هنوز ناقص شکستن رمز این مرد متصل می کند.

زوج روی فرزندان لوگان نیستند، بلکه حیوانات خانگی هستند که او با کمی نظم بیشتر از همسران و معشوقه هایش در داخل و خارج اتاق سوار می شود. در باغی که کارولین قبل از عروسی انجام می دهد، او دوست دارد همسر سوم لوگان، مارسیا (هیام عباس) را تماشا کند که به او کمک می کند تا ظاهر خود را به عنوان زیردستی که پاشنه هایش را می پیچد حفظ کند. او همچنین از دستورات لوگان اطاعت می کند و کندال، فرزند خود را به تبعید از مهمانی خود می گذارد تا با شوهر سابقش ملاقات کند که با او دیده نمی شود.

“جانشینی” از نظر جاذبه برای مخاطب منحصر به فرد است، به ویژه در زمانی که نمایش های محبوب می بینند که طرفداران با اختصاص یک جنبه به توسعه شخصی به آنها روی می آورند. عدم انتقال سریع اکشن فصل منجر به شکایات بلندی از سوی گالری بادام زمینی خواهد شد.

رویز ثابت می کند که در فصل سوم از چنین اتهاماتی مصون هستند زیرا اتفاق خاصی نیفتاده است en توسعه شخصی تهدید کندال برای از بین بردن لوگان و ویستار بی ارزش بود و او را در سردی و شوخی عمومی به نام “ادیپوس” توسط میزبانی آزرده در اواخر شب (با بازی زیوه) رها کرد. نویسندگان از ترس زندان مشترک تام و عمو گرگ (نیکولاس براون)، بی‌فایده‌ترین اعضای خانواده و در نتیجه خوش‌تیپ‌ترین بچه‌های پاییزی، طلا می‌چرخانند تا فدرال رزرو نشان دهند که به دنبال پیگرد قانونی نیستند.

بزرگترین سرمایه گذاران Waystar تهدید می کنند که فقط برای تسویه حساب، سهام مالی خود را کاهش می دهند یا تصاحب می کنند. انجمن های تجاری به هیچ وجه برای بیننده عادی تنش ایجاد نمی کنند. شخصیت‌ها جایی هستند که ما سرمایه‌گذاری خود را انجام می‌دهیم، و «جانشینی» به اندازه‌ای زیبایی ایجاد کرده است تا در مسابقه بی‌پایان حیوانات خانگی برای لوگان، انتخاب خود را انجام دهند.

عمل حاصل در مهمانی‌ها و گردهمایی‌های این نمایش اتفاق می‌افتد و «Chiantishire» هر دو است – یک گردهمایی خانوادگی و یک گردهمایی سیاسی.

سرگرمی ثروتمندان در پارتی باغ به این معنی است که کانر، پس از اینکه حمایت لوگان را برای امیدهای سیاسی خود جلب نکرد، از دوست دختر و کارمند سابق جنسی خود ویلا (جاستین لوپ) فقط خواست که او وانمود کند که او را می پذیرد در حالی که لبخند می زند. احمق. سگ، چرا دنبال من می آیی؟”

توسکانی نیز منطقه لوگان برای شکست دوباره کندال خواهد بود. غم و اندوه کارولین نشان دهنده جنون خاصی است که جهان بینی لوگان را روشن می کند، زیرا او فرزندان خود را به عنوان سگ های نمایشی تربیت کرده و آنها را به خاطر عدم تسلط بر دایره جنگ سگ ها مجازات می کند.

در یک شام خصوصی که کندال درخواست می کند، لوگان با اجازه دادن به نوه اش قبل از خوردن غذای او، بی اعتمادی خود را نشان می دهد. هدف از این جلسه این بود که کندال شاخه های زیتون را در قالب درخواست ارث با بازپرداخت و ارث (مسخره سخاوتمندانه) ارائه دهد.

اما لوگان امتناع می کند و به جعبه گمشده اطلاع می دهد که برای همیشه در خانه خود قفل شده است. لوگان غرش می‌کند: «شاید می‌خواهم نزدیکت شوی». “می توانید نامه را بفرستید. به سروصدا کردن ادامه دهید.”

این جایزه کندال برای بازی در نقش مرد بزرگی است که ماشین را گرفت و معلوم شد خیلی احمق است که نمی‌داند با آن چه کار کند.

برای یادآوری، کندال دوران را با این باور آغاز می‌کند که جهان او را شوالیه‌ای می‌داند که بر اسبی سوار می‌شود تا پدر فاسد و بی‌قلبش را به زیر بکشد. دیدن اینکه او هنوز یک رنگ خالی است – نه اصلاح طلب، بلکه یک معتاد یکباره که بدون اینکه بیشتر مردم بدانند، مسئول مرگ یک نفر است، زیاد لازم نیست. لوگان زمانی که پسرش سعی می کند بگوید از پدر بدش بهتر است، این را به کندال یادآوری می کند.

لوگان پاسخ می دهد: “تو پسر منی.” “من تمام تلاشم را کردم. و هر زمان که تو را لعنتی کردند، من چیزهایت را پاک کردم. و من آدم بدی هستم؟” از آنجا، لوگان توله سگ خود را ترک می کند تا غذای باقی مانده را بخورد. روز بعد شاهد افتادن کندال روی حوض آب، بی عشق و رو به پایین هستیم و حباب هایی را در آب می دمد.


آیا می خواهید خلاصه ای روزانه از تمام اخبار و نظراتی که سالن ارائه می دهد داشته باشید؟ در خبرنامه صبحگاهی ما، دوره تصادف، مشترک شوید.


سپس ما شیو را داریم که یک بار دیگر فریب خورده و فکر می کند که بابا بالاخره تاج شاهزاده خانم پینکی خود را خواهد گذاشت (“برو توپ رو بگیر دختر! آن را دریافت کنید! توپ کجاست؟“) تنها برای اینکه با دست خالی ظاهر شود، که اعتبار چپگرایان را در این فرآیند از بین می برد. با اطمینان از نیروانا، “تجاوز به من” سخنرانی خود را در اولین حضور عمومی خود به عنوان مدیر اجرایی می نوشد (در قسمت 3، “The اختلال»). تصمیمات مهم از آن نقطه.

پاسخ فوری شیو به افشاگری کارولین این است که تام را بچرخاند و افسار بچه‌دار شدن را آویزان کند. او درخواست صحبت های کثیف می کند که او با گفتن “تو به اندازه کافی برای من خوب نیستی. من از نژاد تو در پادشاه جهنم دور هستم. اما به همین دلیل من را می خواهی. به همین دلیل من را دوست داری…” با وجود اینکه من تو را دوست ندارم، اما تو هنوز من را می خواهی.” (چه کسی می تواند بگوید که چرا تام به سادگی «I Want to Be Your Dog» The Stooges را راه اندازی نکرد؟ این همان کار را انجام می دهد.)

«جانشینی» در گسترش یکنواخت عشق در میان بازیگران اصلی خود برتر است، اما این فصل رابطه مخدوش بین رومنز و گری را به شکوفایی کامل رساند. شخصیت گری در میان قد بلندترها شاید تندترین شخصیت باشد و می‌توان به این فکر کرد که آیا تمرین او با رومن کلید بازی آخر او نیست. ببین، رومن ایده های جسورانه و وحشتناکی دارد. مانند این: به اصرار او، لوگان فاشیست (جاستین کرک) را روان می کند که اعتراف می کند که در یک گردهمایی مخفیانه و باشکوه از خانواده سلطنتی و سیاستمداران در قسمت ششم “آنچه طول می کشد” برای “خبرهای خوب” هیتلر باز است.

گری با تظاهر به مربی او در حالی که او را آماده می‌کند تا هر آتشی که سر راهش قرار می‌گیرد را بگیرد، نقش مدیر عامل شرکت Waystar را بر عهده می‌گیرد و در عین حال رومن را تنها می‌گذارد و به اندازه کافی فانتزی‌های ملکه‌اش را می‌دهد تا آن را انعطاف‌پذیر نگه دارد.

در این سفر، او از رومن می‌خواهد که ارسال عکس‌های آلت تناسلی خود را متوقف کند و سپس او را متقاعد می‌کند که توسکانی را ترک کند تا با لوکاس ماتسون (الکساندر اسکارسگارد)، دیوانه سوئدی که پشت سر شرکت فناوری GoJo است، قرارداد ببندد. دستیابی به پلتفرم رو به رشد Matsson می تواند Waystar را در تجارت استریم نگه دارد، زیرا برنامه فعلی آن افتضاح است. اما ماتسون نشانه‌های مختلفی از سوسیالیسم را نشان می‌دهد و رومن با صراحت می‌گوید که برداشت اصلی او شکست است، که می‌خواهد به سرعت شکست بخورد.

چقدر خوش شانس است که سگ های کوچک درک محدودی دارند. وقتی خانواده به نیویورک برمی‌گردند، رومن لوگان و وایستار به سهامداران پیشنهاد می‌کنند که به ماتسسون و گوجو با همسالان خود بپیوندند و در نظر داشته باشند که پرواز نخواهد کرد. مگر اینکه این اتفاق بیفتد، پس از اینکه رومن به لوگان اطمینان داد که ماتسون یک دلقک نیست. “من مردم را می شناسم، بابا، “رومن می گوید.” من مزخرف هستم!

و درست در حالی که استیک پسر خوبش در راه است به سمت کاسه‌اش، رومن رژ لبش را می‌پاشد و برای پدرش اس ام اسی می‌فرستد که مخصوص گری است. شیو، عاقلانه، از این به نفع خود استفاده می کند و گری را تشویق می کند تا رومن را برگرداند. (آن فصل در «ندای وحشی» جک لندن را به خاطر بیاورید که سورتمه یکی را از هم جدا می کند، زیرا او ضعف نشان می دهد؟)

لوگان توله سگ خود را مقصر نمی داند بلکه مستاجر را مقصر می داند و به رومن پیشنهاد می کند که گری را به عنوان مجازات اخراج کند. اما سگ ها به پاهایی که زمزمه می کنند وفادار هستند. شاید رومن تصمیم بگیرد که گری استاد بهتری از پدر است. اینجاست که «چیانتشایر» ما را رها می کند.

چنگ زدن های مکرر لوگان “موفقیت” عاشق است. فرزندان او همچنان عاشق آن هستند و ما عاشق دیدن آن هستیم. اما آنها همچنین دریافته‌اند، چه از طریق شاهد یا تحریک، چه‌قدر غیرمنطقی است که با استفاده از قدرت رسانه‌ای راست‌اندیشان برای کسب درآمد از این همه ناامیدی، بر ضد مردی که به طرز بدی به آن اشاره کرد، بر ضد مردی که ثروت به دست آورده است، بروند. کلاس آمریکایی و کلاس. kap لوگان گفت: «و فکر می‌کردم فقط آب و هوا را به مردم می‌گویم.

اگر فقط شوکی بود که رویز به یکدیگر وارد کردند و فقط تمسخر خانواده مرداک و ترامپ بود، «موفقیت» مدتی پیش درخشش خود را از دست داده بود. اما آرمسترانگ و تیمش به قدرت خزنده بودن و وسواس بی امان ما در خیره شدن به موجودات گران قیمت، متنعم و بیهوده پی می برند. گاهی تنها چیزی که می خواهیم یک نمایش سگ در سطح جهانی است. و اگر لوگان روی نمایشی را که می‌داند ما می‌خواهیم به مخاطب ارائه نکند، مدل کسب‌وکار چیست؟

قسمت های جدید «جانشینی» یکشنبه ها ساعت 21 از شبکه HBO نمایش داده می شود و از HBO Max پخش می شود.

داستان های بیشتری مانند این: